Support

Support is part of Event Gallery Extended.

Please get a subscription if you need support. Feel free to use the ticket system or the contact form for reporting defects or pre-sale questions. Make sure you're logged in in order to be able to create a new ticket.

For general information you can also jump to the manual.

Subscribe now!

#2702 Tippfehler

Posted in ‘Event Gallery - General’
This is a public ticket

Everybody will be able to see its contents. Do not include usernames, passwords or any other sensitive information.

Latest post by sbluege on Tuesday, 13 June 2017 18:04 UTC

Katsumi87
 Hallo,

ich habe einen kleinen Tippfehler in dem deutschen E-Mail Template gefunden. Leider weiß ich nicht wie ich das beheben kann.
Ich schätze das steckt im Payment Content.

"Wenn der PayPal-Button in ihrem Mail-Programm nicht funktioniert, so können sie einfach den folgenden Link klicken. So können sie ihre Bestellungen einzusehen und dort den Zahlungsbutton zu nutzen: Meine Bestellunen."

Das letzte Wort hat einen Tippfehler.

sbluege
Hallo,

das lässt sich schnell beheben. Mit der Version 3.7.4 ist der Fehler weg In der Zwischenzeit kann man einfach ein Override für den Key COM_EVENTGALLERY_PLUGINS_PAYMENT_PAYPALBASIC_ALERNATE_LINK anlegen.