Support

Support is part of Event Gallery Extended.

Please get a subscription if you need support. Feel free to use the ticket system or the contact form for reporting defects or pre-sale questions. Make sure you're logged in in order to be able to create a new ticket.

For general information you can also jump to the manual.

Subscribe now!

#2378 Kategorien

Posted in ‘Event Gallery Extended’
This is a public ticket

Everybody will be able to see its contents. Do not include usernames, passwords or any other sensitive information.

Latest post by Sidepeek on Saturday, 08 October 2016 08:59 UTC

Sidepeek
 Hallo,
seit dem letzten Update von EventGallery haben sie ja die Notwendigkeit der Benutzung von Kategorien implementiert.
Nun ist es so, dass über meinen Fotos der Kategoriename und darüber"Unterkategoerien" steht.
Es soll aber nichts da stehen. Ich habe in den Einstellungen der Eventgallerie nichts diesbezüglich gefunden und auch mit den globalen Einstellungen in "Beiträgen" komme ich nicht weiter.
Wie löse ich das Problem?
Vielen Dank und freundliche Grüße
Kai Beuckmann

Sidepeek
http://www.sidepeek.com/take-a-peek-at.html

der Link dazu....

sbluege

Das Einfachste wäre nicht das Layout zu nutzen, welches Kategorien nutzt. "Events - List" ist ale MenuItem-Type die vessere Wahl.

>

Sidepeek
Danke.